Wednesday, May 15, 2013

memories..

Assalamu\'alaikum pink Pictures, Images and Photos
Hello Hello peeps ! :D 
I am freee from Asasi and I am official to be called an alumni of Asper :)
Seriously, a lot of kenangan with my roomies (E301/H105), kuliah 14, Kami berlapan and the others tht always support me mase kat UPM. 
Roomies 

With Fanananana

Kami berlapan

Hee :DDD 
Hahaha.. sgt byk kenngn bersama mereka. Hidup kat sini memang tough. Dengan study, assignment, kelas. Memang perlukn kekentalan minda dan fizikal. Actually, x tau nak cerite ape. Sgt byk kenangan kat sane. Kat sane, mmng first time pegi keluar hang out smpai malam and pernah smpai tengah malam. Naik kerete viva sampai 8 orng sekali. mmng trbaik lah. hahhaa. Pegi TS, Mid, Mines and etc. although x berape involve kan diri ngan aktiviti2 ngn Kami berlapan sgt like pegi Genting sume. Doesnt mean I didnt care about u guys.


I just want to say thank you sooo and soooo much with all the care, the ear that u guys willing to lend to me. thanks dgn ilmu2 yg korang bagi. Sgt2 terime kasih. Alot of kenangan ngan korang. I never regret knowing u guys. U guys are the best. Sorang2 ade perangai masing2 that makes u guys unique aite ? :) Thanks a million thnks to u guys :)
Enjoy the pic :DDD














I'm writting with my own style~thanks for reading :)

0 Comments:

Lilypie Kids Birthday tickers